Autor: 021.rs

Novi Sad
09.08.2024.
18:07 > 18:11
Autobus koji je prolazio ispod podvožnjaka železničke pruge u Stepanovićevu se nešto posle 17 časova na ovom mestu zaglavio.
  • Ha

    19.08.2024 19:00
    Hahaha
    Vozi Miško!
  • Superhik

    12.08.2024 15:54
    Podvožnjak
    Turski sultan je namerno primao ambasadore na mala vrata ne bi li ih naterao da mu se poklone prilikom ulaska ! (dok mu Englez nije ušao unatraške)
  • Milan

    12.08.2024 11:14
    Akademci
    @Marta
    Iz akademije mladih lidera probrali najbolji kadar.
  • Ž

    11.08.2024 12:07
    Piše
    Ne branim nikoga ali piše dozvoljena visina.Prošao sam pre neki dan.
  • perica 2

    10.08.2024 14:13
    autobus 2
    niko ne spominje da je TRAZENO kod projektovanja od strane lokalne samouprave da se namerno podvoznjak visinski ogranici zbog skole pored. da ne bi mogli kamioni i autobusi da idu tuda
  • Arkadije

    10.08.2024 13:16
    Naša glupost.
    Projeltant nije poštovao propise, regionalnih putev. 4,20 metara vosine.
  • Ime*

    10.08.2024 13:08
    Koji ce nam
    racq nadvoznjaci podvoznjaci tuneli mostovi prelazi prolazi vijadukti serpentine... kad nam kvantnim skokom stizu flajing kars traks bases trejns??¿¿??
  • Novosadjenin

    10.08.2024 12:04
    VoAcu autobusa treba trajno oduzeti vozacku dozvolu i naplatiti popravku nadvoznjaka ,lepo pise visina 3.3 gde se on uputio
  • U

    10.08.2024 11:25
    U
    Step taun
  • Jakobsfield

    10.08.2024 10:42
    Gume
    Ma kakvo izduvavanje guma??? Pa nije njemu smetalo dole, nego gore!!! :D :D :D
  • Pera_

    10.08.2024 09:43
    Dragi @Džo
    U Temerinskoj ulici visina je 4,2m. Ona je i bila niža od propisanih 4,5m.
    U projektu stoji da će propisana visina biti obezbeđena kada se uradi rekonstrukcija ulice (za šta je zrela već odavno). A to je u ovom slučaju deo nadležnosti Puteva Srbije i grada.
    Plus, uklapanje starih i novih objekata je i malo zahtevnije od pravljenja potpuno novih.
  • Steva

    10.08.2024 09:42
    šta zna dete šta je štangla

    Zemlja čudesa
    09.08.2024 • 19:17
    Za glupake koji ne znaju koliko im je visok autobus ili idiote koji nisu u stanju da isprojektuju i izgrade normalan podvožnjak postoji jednostavno rešenje - 200 metara pre podvožnjaka/tunela se postavi metalna šangla na istoj visini, pa ako udariš u nju nema svrhe ni da pokušavaš da prođeš.

    Pa to možda u nekim normalnim državama, a ovde bi odmah po postavljanju otkinuli i demontirali štanglu i odneli je kući da naprave deci ljuljašku ili cev za istresanja tepiha, ubilo se.
  • dz0

    10.08.2024 09:04
    To se stave uočljive prečke, grede sa obe strane... da prvo tamo lupi... Da je Drobnjak iz Puteva Srbije ikad bio negde u inostranstvu... mogao je svašta naučiti i pre nego što ugrozi nečije živote.
  • Slucaj

    10.08.2024 07:52
    Il nije bilo znaka za dozvoljenu visinu vozila il je danas svako sofer. Kao sto i jeste.
  • pogodi ko je

    10.08.2024 07:43
    AI ce naci pogodno tlo za primenu u Srbiji jer druga intiligencija ne postoji. Preplavljeni smo sa Mujama i Hasama.
  • Milan

    10.08.2024 07:41
    Kakav li će biti pit i tunel kroz Frušku s ovima…majko moja…
  • xqt

    10.08.2024 07:21
    Duplo golo
    Oskarovi građevinski poduhvati em su preskupi,em su jako lošeg kvaliteta.
  • Milan NS

    10.08.2024 07:06
    Šta kaže Vesić?
    čuj mene "Vučić"!
  • Đoka

    10.08.2024 00:49
    Pešak
    Cuj ovih bolida..da udu putnici pa ce se spustiti autobus..nisu to gibnjaši..on ima istu visinu bio pun ili prazan..a stoji znak na 3.3 m..treba vozaču naplatiti stetu na autobusu i nadvoznjaku
  • Prelaz preko pruge

    10.08.2024 00:41
    Kisač
    U Stepanovićevu je još dobro napravljeno, na autobuse eto nisu mislili. Ali ono šta su napravili u Kisaču, u Kini bi verovatno projektant podvožnjaka bio obešen za samo ideju da se nešto takvo napravi.
  • Dejo

    10.08.2024 00:29
    Ovako...
    Ispusti gume u busu pa se progurati.u povratku isti djavo.samo cool ljubitelhi prelaska granica.meni to dodhe vise kao da ste sado mazo.ali neka vas
  • @Sale

    09.08.2024 23:39
    Ne, ne ispravka, dolazimo
    do samo jednog zaključka, a to je da je neko glupav i da je. ukrao pare
  • /

    09.08.2024 23:38
    /
    cek, cek
    jel to onaj podvoznjak iz kojeg su kofama izbacivali vodu u lopatu bagera posle pljuska?
    ni pumpu nisu imali
  • 9

    09.08.2024 23:31
    Koliko milijardi eura
    Bi bio skuplji ovaj podvožnjak kao i onaj u Temerinskoj da je bio dublji za 50 cm ? Pogotovo što je rušen stari da bi se napravio novi po standardima i potrebama savremenog drumskog saobraćaja ? A i koji će nam podvožnjak kad za godinu dve stižu leteći automobili ?
  • majstor

    09.08.2024 22:58
    Kinezi ovde rade bez ikakve kontrole i odgovornosti, a svi projekti su im netransparentni i vlast se debelo ugradjuje u njih. Umesto da rade nasi radnici, infrastrukuru nam grade kinezi cija strucnost je upitna.
  • /

    09.08.2024 22:41
    /
    @perica
    da, u pravu si.
    konstitucija terena u stepanovicevu su granitna brda i klisure
  • Marjaskas

    09.08.2024 22:29
    LJudi koji nisu obisli sveta lupetaju ovde gluposti, Nemacka je puna podvoznjaka 3,3 metra visine ali vozaci znaju da citaju znakove
  • ajme

    09.08.2024 22:04
    boze
    komentari u rangu AV samo obrnuto. kao prvo nisu losi kineski materijali jer niko ne dovlaci materijal iz Kine, drugo Kinezi su tako losi da imaju sopstvenu orbitalnu stanicu i proizvode, koliko bese, 50% svih industrijskih proizvoda...
  • Jovan

    09.08.2024 21:58
    U stvari problem leži u nečemu drugom.
    Računato je da će izvođač, uobičajeno, ukrasti nekoliko cm asfalta. I sve bi bilo ok. Ali izgleda da nije jer nije radio u skladu sa poslovnom praksom kod nas.
    Tako je to kada dajemo neupućenim strancima da nam izvode radove.
  • Dejan

    09.08.2024 21:42
    ccccc
    Da su pametni, nagurali bi se svi u autobus da mu spuste nivelaciju koliko toliko, ovako svi napolje,mogu samo da gledaju ! Izgleda da srbijnski standardi i kinesko znanje, ne idu bas naj bolje, tu je inace potop kod vece kise a kad se prelazi nadputnjak hoce tockovi da ostanu kod dilatacije !!! Novo a vec u startu uradjeno kako ne treba
  • Dn

    09.08.2024 21:16
    Nadvožnjak u Stepanovićevu je žila kucavica na putu N. Sad-Vrbas. Jedan jedini koji je napravljen na starom putu između N. Sada i Vrbasa. Pitanje 1:zašto odmah kada je napravljen nije i završen već se sada naknadno rade dodatni radovi. 2: zašto je podvožnjak u centru napravljen niži. 3: ako se već zna da je takav onda se saobraćaj preusmerava na auto put za autobuse i teška teretna vozila. Ne bi bilo loše ni da je jedna patrola saobraćajne pokicije bika tu dežurna dok se radovi ne završe.
  • Marta

    09.08.2024 20:31
    Bez diplome?
    Jel i ovo radio neko sa SNS diplomom?!
  • /

    09.08.2024 20:26
    /
    kinezi se bas sprdaju sa srbima
  • Nadvoznjak

    09.08.2024 20:18
    Nadvoznjak u stepanovicevu je zatvoren jer nesto rade zato svi isu na podvoznjak.
    Zna se da je manje visine i da šleperi i kombiji ne mogu sa prodju ispod.
    E sad da li je sto slucajno ili namerno treba istraziti.
    Ovaj podvoznjak je u samom centru.
  • Nik

    09.08.2024 20:17
    Skupi kineski fušeraj!
  • perica

    09.08.2024 20:14
    autobus
    pa taj podvoznjak i nije bio namenjen po projektu za teretni i autobuski saobracaj, zato je dozvoljena visina 3.3m. Taj deo po prvobitnom projektu nije ni trebao da bude podvoznjak nego podhodnik, dakle samo za pesake. Posle pisanja peticije da se obezbedi za drumski saobracaj(automobile) prolaz, doslo se do ovog podvoznjaka ,koji zbog konstitucije terena nije mogao da bude drugacije uradjen. Prvo se malo raspitajte, pre nego sto pocnete da izvrcete...
  • Antuntun

    09.08.2024 19:59
    A silazak sa nadvožnjaka kod Stepanovićeva je tek priča za sebe, kao da voziš reli. Uopšte nema urađene ivice, sa nadvožnjaka tresneš pravo na kolovoz.
  • Ćoravi desk

    09.08.2024 19:37
    S obzirom da su zeznuli visinu i u Temerinskoj....
  • Bob Rock

    09.08.2024 19:29
    Sto za jednog
    Mi se ovde mozemo utrkivati ko ce napisati nasmesniji komentar,i to je lepo ali u sustini sreca po putnike i vozace da nije bilo povredjenih ili zrtava ovog Vucicevog graditeljstva bez niti jednog propisa,kvaliteta,kontrole,odgovornosti niceg..u ovom slucaju bi svakako neko iz Kreni promeni ili tako tihtrazilo krivicnu odgovornost odgovornog ako se uopste moze naci taj lik..
  • Zemlja čudesa

    09.08.2024 19:17
    Za glupake koji ne znaju koliko im je visok autobus ili idiote koji nisu u stanju da isprojektuju i izgrade normalan podvožnjak postoji jednostavno rešenje - 200 metara pre podvožnjaka/tunela se postavi metalna šangla na istoj visini, pa ako udariš u nju nema svrhe ni da pokušavaš da prođeš.
  • zztop

    09.08.2024 19:16
    Greška je da su putnici izašli čime se još više podigao autobus , trebao je izaći samo jedan i ispustiti gume i prošli bi ko od šale ... vesiću jel ima neki standard koliko visoki nadvožnjaci trebaju biti ...
  • Džo

    09.08.2024 19:12
    .
    I onaj u Temerinskoj im je na knap, koja budala je radila merenja i ko je dao dozvolu da mi je videti
  • Vandrkaš

    09.08.2024 18:57
    Ništa tu nije neuobičajeno za Stepanovićevo.
  • Bobi

    09.08.2024 18:57
    Klasičan HD autobus (Irizar Century) visine oko 3.7 - 3.8 metara, sa klimom. Ako stvarno postoji toliko nisko ograničenje visine na ovom putu (podvožnjaku), alal vera projektantima! Onda će Rumenka, Kisač i Stepanovićevo izgubiti vezu sa Zmajevom i dalje ka Vrbasu, dok će autobusi iz Zmajeva morati na autoput...
  • Milica

    09.08.2024 18:55
    Naši graditelji
    Ili podvožnjak nije napravljen sa odgovarajućom visinom. Ako je maksimalna dozvoljena visina autobusa 4m podvožnjak je zrebao biti višlji bar za 20cm
  • Paor

    09.08.2024 18:55
    Steta
    Mnogo para je ulozeno u izgradnju pruge koja je ocajno uradjena... Los kvalitet izgradnje, losi kineski materijali... Ocajan projekat... Ogromna ugradjivanja u cenu...
  • Brka

    09.08.2024 18:50
    Ko to tamo zJeva
    Nije to tako strasno kao sto izgleda.Da se ja pitam ja bi proterao autobus ovuda.
  • miki

    09.08.2024 18:48
    ugradnja
    Neki naprednjak se ugradio za par santimetara i par desetina hiljada evra
  • :D

    09.08.2024 18:46
    Samo Srbija, samo Kinezi
  • Elmer davež

    09.08.2024 18:37
    Ala su ga opravili svaka im čast.
  • pajo patak

    09.08.2024 18:36
    jbga
    podvožnjak napravljen za male kineske autobuse.
  • Zvalavi

    09.08.2024 18:29
    Kinez
    Kinez merio svojim kvalitetnim alatom ebo ih oskar
  • Mićo

    09.08.2024 18:26
    Zlatno doba, nema šta.
  • NS posmatrac

    09.08.2024 18:24
    Znak
    Kako mozete da kazete da nije adekvatno oznacen kad na prvoj slici se lepo vidi znak desno od prednjeg dela autobusa na nadvoznjaku.

    99% je isti takav znak bio i sa druge strane ali treba da se gledaju znakovi a ne da se pretpostavlja da moze da se prodje (kao u Ko to tamo peva - "da se ja pitam ja bi proterao autobus ...." )
    https://www.youtube.com/watch?v=QgGPbBVqFUg

    E sad zasto je visina tog nadvoznjaka tolika da nemoze da prodje ni autobu, ni sleper to je vec pitanje za projektante.
  • Sale

    09.08.2024 18:19
    Nizak podvožnjak
    Visina ovog autobusa na slici (Irizar Scania) je oko 3.75 m, a autobusi na sprat su visoki 4 metra, što ovaj nije. Dolazimo do zaključka da je visina podvožnjaka manja nego što bi trebalo da bude.
  • Mirko

    09.08.2024 18:19
    Biće nam sve gore, sa kupljenim diplomama.
    Nadajte se AI u Srbiji, inače odoše kola niz brdo.
  • Jan

    09.08.2024 18:17
    Kako
    ispod podvožnjaka?!
  • Silver

    09.08.2024 18:16
    ko to tamo peva..........
  • Jacovitti

    09.08.2024 18:15
    Ima li nešto što ovi nisu u stanju da s*ebu?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna