niko ne spominje da je TRAZENO kod projektovanja od strane lokalne samouprave da se namerno podvoznjak visinski ogranici zbog skole pored. da ne bi mogli kamioni i autobusi da idu tuda
racq nadvoznjaci podvoznjaci tuneli mostovi prelazi prolazi vijadukti serpentine... kad nam kvantnim skokom stizu flajing kars traks bases trejns??¿¿??
U Temerinskoj ulici visina je 4,2m. Ona je i bila niža od propisanih 4,5m.
U projektu stoji da će propisana visina biti obezbeđena kada se uradi rekonstrukcija ulice (za šta je zrela već odavno). A to je u ovom slučaju deo nadležnosti Puteva Srbije i grada.
Plus, uklapanje starih i novih objekata je i malo zahtevnije od pravljenja potpuno novih.
Zemlja čudesa
09.08.2024 • 19:17
Za glupake koji ne znaju koliko im je visok autobus ili idiote koji nisu u stanju da isprojektuju i izgrade normalan podvožnjak postoji jednostavno rešenje - 200 metara pre podvožnjaka/tunela se postavi metalna šangla na istoj visini, pa ako udariš u nju nema svrhe ni da pokušavaš da prođeš.
Pa to možda u nekim normalnim državama, a ovde bi odmah po postavljanju otkinuli i demontirali štanglu i odneli je kući da naprave deci ljuljašku ili cev za istresanja tepiha, ubilo se.
To se stave uočljive prečke, grede sa obe strane... da prvo tamo lupi... Da je Drobnjak iz Puteva Srbije ikad bio negde u inostranstvu... mogao je svašta naučiti i pre nego što ugrozi nečije živote.
Cuj ovih bolida..da udu putnici pa ce se spustiti autobus..nisu to gibnjaši..on ima istu visinu bio pun ili prazan..a stoji znak na 3.3 m..treba vozaču naplatiti stetu na autobusu i nadvoznjaku
U Stepanovićevu je još dobro napravljeno, na autobuse eto nisu mislili. Ali ono šta su napravili u Kisaču, u Kini bi verovatno projektant podvožnjaka bio obešen za samo ideju da se nešto takvo napravi.
Bi bio skuplji ovaj podvožnjak kao i onaj u Temerinskoj da je bio dublji za 50 cm ? Pogotovo što je rušen stari da bi se napravio novi po standardima i potrebama savremenog drumskog saobraćaja ? A i koji će nam podvožnjak kad za godinu dve stižu leteći automobili ?
Kinezi ovde rade bez ikakve kontrole i odgovornosti, a svi projekti su im netransparentni i vlast se debelo ugradjuje u njih. Umesto da rade nasi radnici, infrastrukuru nam grade kinezi cija strucnost je upitna.
komentari u rangu AV samo obrnuto. kao prvo nisu losi kineski materijali jer niko ne dovlaci materijal iz Kine, drugo Kinezi su tako losi da imaju sopstvenu orbitalnu stanicu i proizvode, koliko bese, 50% svih industrijskih proizvoda...
U stvari problem leži u nečemu drugom.
Računato je da će izvođač, uobičajeno, ukrasti nekoliko cm asfalta. I sve bi bilo ok. Ali izgleda da nije jer nije radio u skladu sa poslovnom praksom kod nas.
Tako je to kada dajemo neupućenim strancima da nam izvode radove.
Da su pametni, nagurali bi se svi u autobus da mu spuste nivelaciju koliko toliko, ovako svi napolje,mogu samo da gledaju ! Izgleda da srbijnski standardi i kinesko znanje, ne idu bas naj bolje, tu je inace potop kod vece kise a kad se prelazi nadputnjak hoce tockovi da ostanu kod dilatacije !!! Novo a vec u startu uradjeno kako ne treba
Nadvožnjak u Stepanovićevu je žila kucavica na putu N. Sad-Vrbas. Jedan jedini koji je napravljen na starom putu između N. Sada i Vrbasa. Pitanje 1:zašto odmah kada je napravljen nije i završen već se sada naknadno rade dodatni radovi. 2: zašto je podvožnjak u centru napravljen niži. 3: ako se već zna da je takav onda se saobraćaj preusmerava na auto put za autobuse i teška teretna vozila. Ne bi bilo loše ni da je jedna patrola saobraćajne pokicije bika tu dežurna dok se radovi ne završe.
Nadvoznjak u stepanovicevu je zatvoren jer nesto rade zato svi isu na podvoznjak.
Zna se da je manje visine i da šleperi i kombiji ne mogu sa prodju ispod.
E sad da li je sto slucajno ili namerno treba istraziti.
Ovaj podvoznjak je u samom centru.
pa taj podvoznjak i nije bio namenjen po projektu za teretni i autobuski saobracaj, zato je dozvoljena visina 3.3m. Taj deo po prvobitnom projektu nije ni trebao da bude podvoznjak nego podhodnik, dakle samo za pesake. Posle pisanja peticije da se obezbedi za drumski saobracaj(automobile) prolaz, doslo se do ovog podvoznjaka ,koji zbog konstitucije terena nije mogao da bude drugacije uradjen. Prvo se malo raspitajte, pre nego sto pocnete da izvrcete...
A silazak sa nadvožnjaka kod Stepanovićeva je tek priča za sebe, kao da voziš reli. Uopšte nema urađene ivice, sa nadvožnjaka tresneš pravo na kolovoz.
Mi se ovde mozemo utrkivati ko ce napisati nasmesniji komentar,i to je lepo ali u sustini sreca po putnike i vozace da nije bilo povredjenih ili zrtava ovog Vucicevog graditeljstva bez niti jednog propisa,kvaliteta,kontrole,odgovornosti niceg..u ovom slucaju bi svakako neko iz Kreni promeni ili tako tihtrazilo krivicnu odgovornost odgovornog ako se uopste moze naci taj lik..
Za glupake koji ne znaju koliko im je visok autobus ili idiote koji nisu u stanju da isprojektuju i izgrade normalan podvožnjak postoji jednostavno rešenje - 200 metara pre podvožnjaka/tunela se postavi metalna šangla na istoj visini, pa ako udariš u nju nema svrhe ni da pokušavaš da prođeš.
Greška je da su putnici izašli čime se još više podigao autobus , trebao je izaći samo jedan i ispustiti gume i prošli bi ko od šale ... vesiću jel ima neki standard koliko visoki nadvožnjaci trebaju biti ...
Klasičan HD autobus (Irizar Century) visine oko 3.7 - 3.8 metara, sa klimom. Ako stvarno postoji toliko nisko ograničenje visine na ovom putu (podvožnjaku), alal vera projektantima! Onda će Rumenka, Kisač i Stepanovićevo izgubiti vezu sa Zmajevom i dalje ka Vrbasu, dok će autobusi iz Zmajeva morati na autoput...
Mnogo para je ulozeno u izgradnju pruge koja je ocajno uradjena... Los kvalitet izgradnje, losi kineski materijali... Ocajan projekat... Ogromna ugradjivanja u cenu...
Kako mozete da kazete da nije adekvatno oznacen kad na prvoj slici se lepo vidi znak desno od prednjeg dela autobusa na nadvoznjaku.
99% je isti takav znak bio i sa druge strane ali treba da se gledaju znakovi a ne da se pretpostavlja da moze da se prodje (kao u Ko to tamo peva - "da se ja pitam ja bi proterao autobus ...." )
https://www.youtube.com/watch?v=QgGPbBVqFUg
E sad zasto je visina tog nadvoznjaka tolika da nemoze da prodje ni autobu, ni sleper to je vec pitanje za projektante.
Visina ovog autobusa na slici (Irizar Scania) je oko 3.75 m, a autobusi na sprat su visoki 4 metra, što ovaj nije. Dolazimo do zaključka da je visina podvožnjaka manja nego što bi trebalo da bude.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO (Ne)uobičajena scena u Stepanovićevu: Autobus zaglavljen ispod podvožnjaka
Autor: 021.rs
Novi Sad
•09.08.2024.
•18:07 > 18:11
Komentari 59
Ha
Superhik
Milan
Iz akademije mladih lidera probrali najbolji kadar.
Ž
perica 2
Arkadije
Ime*
Novosadjenin
U
Jakobsfield
Pera_
U projektu stoji da će propisana visina biti obezbeđena kada se uradi rekonstrukcija ulice (za šta je zrela već odavno). A to je u ovom slučaju deo nadležnosti Puteva Srbije i grada.
Plus, uklapanje starih i novih objekata je i malo zahtevnije od pravljenja potpuno novih.
Steva
Zemlja čudesa
09.08.2024 • 19:17
Za glupake koji ne znaju koliko im je visok autobus ili idiote koji nisu u stanju da isprojektuju i izgrade normalan podvožnjak postoji jednostavno rešenje - 200 metara pre podvožnjaka/tunela se postavi metalna šangla na istoj visini, pa ako udariš u nju nema svrhe ni da pokušavaš da prođeš.
Pa to možda u nekim normalnim državama, a ovde bi odmah po postavljanju otkinuli i demontirali štanglu i odneli je kući da naprave deci ljuljašku ili cev za istresanja tepiha, ubilo se.
dz0
Slucaj
pogodi ko je
Milan
xqt
Milan NS
Đoka
Prelaz preko pruge
Dejo
@Sale
/
jel to onaj podvoznjak iz kojeg su kofama izbacivali vodu u lopatu bagera posle pljuska?
ni pumpu nisu imali
9
majstor
/
da, u pravu si.
konstitucija terena u stepanovicevu su granitna brda i klisure
Marjaskas
ajme
Jovan
Računato je da će izvođač, uobičajeno, ukrasti nekoliko cm asfalta. I sve bi bilo ok. Ali izgleda da nije jer nije radio u skladu sa poslovnom praksom kod nas.
Tako je to kada dajemo neupućenim strancima da nam izvode radove.
Dejan
Dn
Marta
/
Nadvoznjak
Zna se da je manje visine i da šleperi i kombiji ne mogu sa prodju ispod.
E sad da li je sto slucajno ili namerno treba istraziti.
Ovaj podvoznjak je u samom centru.
Nik
perica
Antuntun
Ćoravi desk
Bob Rock
Zemlja čudesa
zztop
Džo
Vandrkaš
Bobi
Milica
Paor
Brka
miki
:D
Elmer davež
pajo patak
Zvalavi
Mićo
NS posmatrac
99% je isti takav znak bio i sa druge strane ali treba da se gledaju znakovi a ne da se pretpostavlja da moze da se prodje (kao u Ko to tamo peva - "da se ja pitam ja bi proterao autobus ...." )
https://www.youtube.com/watch?v=QgGPbBVqFUg
E sad zasto je visina tog nadvoznjaka tolika da nemoze da prodje ni autobu, ni sleper to je vec pitanje za projektante.
Sale
Mirko
Nadajte se AI u Srbiji, inače odoše kola niz brdo.
Jan
Silver
Jacovitti
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H